Gyakran ismételt kérdések
A kapcsolat menüpontban megadott címen van üzletük?
Webáruházként üzemelünk, így a megadott címen üzlet, bemutatóterem nem található. Kérjük, hogy a termékekkel kapcsolatos kérdéseivel keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat telefonon, sms-ben, vagy e-mailben. Munkatársunk készséggel áll a rendelkezésére.
Mennyi a minimális rendelési érték?
Nincs
Hány nap alatt kapom meg a megrendelt terméket?
A webáruház oldalán található termékek döntő többsége készletről kapható. Normál esetben egy rendelés teljesítése a személyre szóló visszaigazolást követő 2-5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben az Ügyfél banki utalással előre fizeti ki rendelése ellenértékét, úgy a teljesítési időtartam a befizetés megtörténtétől számít.
Mit tegyek, ha a kiszállítás napján, nem tartózkodom a rendelésben megadott címen?
A csomag kiszállításának napján a futárszolgálat e-mailben és sms-ben értesíti Önt a várható érkezésről. Az értesítőben minden esetben feltüntetik a futár telefonszámát, kérjük, hogy vegye fel vele a kapcsolatot és egyeztessék az átvétel helyét és idejét.